Thursday, July 17, 2008

Omlouvani a vliv USA

Jeden z mych dobrych cyber-pratel mi napsal: "Milane, proc se stale
omlouvas?" A ja to mohu jen vysvetlit jako vliv zivota zde, kde se ve
verejnem zivote omlouvame (politicka korektnost) za to, ze jsme na
zivu - v mem pripade je to ale rovnez moje nemohoucnost na PC, kde
se jiz delsi dobu snazim mit hezky format na blogu a jak jsem napsal-
i kdyz to na "preview" vypada dobre, vesledek stale stoji za prd.

Ale mas pravdu muj kamosi trumpetaku! Jsem "anal retentive", jak
napsal strejda Freud - vse musi byt perfektni a nekdy to holt clovek
prehani.

TAK VSECKY TY OMLUVY BERU NAZPET A UZ PRESTANU.

Jako rozeny individualista nesmim to prostredi nechat na mne tak
pusobit, i kdyz se rika "Kdo chce s vlky byti atd." Je to ale slabost.
K tomu videu a i pro laiky - co je na tom na pokakani je to, ze to totalne
popira vsecky fyzicke zakony! Na to pilot byt nemusis!
Vsechny zdravi,

Milan

No comments: