Sunday, January 14, 2007

OMLUVA CTENARUM!

Ztravil jsem asi 2 hodiny srovnavanim formatu, ktery se ukaze na "preview" a ted se jako blbej divam, jak to OPRAVDU vylezlo. Zatim si nevim rady, protoze preview formatu, ktery jsem kliknul na "publish" je uplne jine, nez to co vyjde. Je to opet rozkouskovane a jestli mi nekdo dokaze poradit, koupim mu bednu Zlateho Bazanta. Rosta mi rikal, ze to mam delat na WORD a pak to pastovat, ale zkousel jsem tohle, protoze pred casem to vyslo hezky.

Dnes bylo perfektni preview a vysledek~I am sorry! Moc se omlouvam!

Bill Gates is full of shit!
Milan++++

3 comments:

Anonymous said...

Kdo je to Roy Clark? Ten co ho prekousl ten tygr prece vypadal jinak, ne?

Ing. Milan Rezabek, PE, MSCE, PhD said...

Roy Clark?

Ing. Milan Rezabek, PE, MSCE, PhD said...

Nevim co tu mame za problem. Uz
po druhe (Rosta) jsem kliknul
"preview" a namisto toho to slo
hned do "published".

Anonymnim dotazum neodpovidam.
Jinak "Roy Clark" ma dost hitu na
google!