Wednesday, November 01, 2006

Drazi pratele,

diky jednomu znamemu a dobremu cloveku s velkym srdcem (jako Alligator); diky jemu a jeho knize (1 a pul stranky) "Blogging for Idiots and for Very Stupid", mam dnes trochu "idea", jak zacit psat a BLOGOVAT.
I kdyz jsem to slibil pred casem, diky tomu, ze ten kamarad nemel cas (mezi orgazmy); diky tomu zacinam psat a uz to pujde, nez se zahojim.

Operovali mi vcera Carpal Tunnel, na leve, od basy a arthritis (od zralejsiho veku) a tak se mi pise blbe. Zacnu ale brzy a jen bych chtel dat vedet dopredu, ze pouzivam expletives a pisi cesky, jako bych mluvil; (seru na gramatiku); chtel bych vedet, jestli to nekomu vadi.

Jestli ano, please shut up and read it anyhow. Your horizons will get pregnant with ideas, knew knowledge, you will stop feeling like an idiot a nekdy i mozna rovnocenny tem vsevedum. Mne tak nekdy nekdo nazval, ale ja to odmitam, protoze se rad a vzdycky neco noveho naucim, coz mne i v 71 letech drzi mladym. Dusevne 40, fyzicky little over the hill~but in shape (mladsi holky mi hadaji 45-50, stredoveke pod 60 a starsi radeji nehadaji a smiri se skutecnosti. Not baaad!

Ja su bez sebe radosti, ze se mohu v Rostove veku vyplacat ze vseho a will NOT, repeat: will NOT turn as much as him, even if I'd try. (Maybe when I'll get published, just maybe I'll give it a shot!)

Jen ale pockejte pane Hedvicku, az budete cist moji biografii, ktera jeste mozna vyjde letos. Ale bohuzel, nemohl jsem sehnat publishera, tak mozna dostanu nejakou pomoc ze Saudske Arabie. Most of it will be fiction though. Classified. "Azam al Publish Oman bin Czechs" ma zajem. Nevim ale v jakem jazyce to bude. Jo a pak taky "Al Jazeera". Ti maji zajem o moji muziku jako background k nekterym vysilani. Musim ale slibit, ze jim prestanu nadavat a rikat "camel-jockeys" a "vembloudphuckers". Toho teplyho prince, planuji na prvni intereview (pres SKYPE~Boris mne zabije).

Musim uz prestat, ale fakt bych chtel rad vedel, ze se tady muzu rozjet a tak i par lidi mi bude stacit. (Par stovek?) I wish.

Moc znovu zdravi,

Milan++++ tak sem se zacal podepisovat v humintelu a je to kvuli zmatkum, sice sme tam myslim 4 Milanove. Zajimave,ze vsichni sou fajn kluci. Ten ctvrtej krizek znamena Ing.

No comments: