Wednesday, April 16, 2008

RASISTI NA DRUHOU

Pri mem psani na toto thema a diky ozvene, uplne jsem zapomnel zminku, kdo jsou nejvetsi rasisti na svete?
JAPONCI!

Kdo videl muj blog http://www.rezabek.blogspot.com, mozna si pamatuje nafotku z vanoc 2005 (po umrti mych obou rodicu). Je tam spolecna fotografie mne a moji polo-japonske dcery Naomi, diky ktere jsem prezil vanoce, protoze tata zemrel 15 min.pred tou fotografii, ja se rozpadal a tak se mne vsichni snazili rozveselit.
Zacatkem devadesatych jsem poslal Naomi do Japonska
na rok do skoly. Holka ma trochu orientalni zjev, ale jinak blondyna,5'10", klidne mohla byt modelka a cokoliv-chtela ale rodinu.
Po 6ti mesicich se chtela vratit nazpet a tak jsme si udelali
vylet s dovolenou a zajeli pro ni.
Chudak holka mela zlomene srdce z toho, jaky vztah maji Japonci
k nekomu, kdo je "HALFBREED".
Ve vlaku, na ceste do skoly, mela kolem sebe zarucene 2 m, protoze by si vedle ni nikdo nesedl. Vsichni se na Tebe uhrancive divaji - well, kdyz jsme pro ni prileteli, tak ja se dival uhrancive NAZPET. Fachcilo to, protoze oni vzdy mrkli prvni. Ona to ale nevedela.
Cili "HALFBREED" je to nejhorsi a hned zatim jsou Korejci.

Ti si na to ale uz zvykli. Japonci se na ne divaji zvrchu a jsou pro ne asi tak lidi, jako cernosi po valce v USA! Zadny pokrok ale v Japonsku (proti cernochum v USA) neudelali! Zadny Martin Luther Park Sung Shin.

Myslel jsem si, ze by to mohlo ctenare zajimat a zapomnel jsem na to. Manzelku samuraj tata vydedil a o dalsim se ani radeji nebudu rozepisovat, protoze to je moc osobni.

Milan++++

2 comments:

mM said...

To jsem vůbec nevěděl a kdysi v Burgenland jednomu kolegovi z dechovky záviděl jeho pohlednou japonskou přítelkyni. Bůhví jak to s nimi dopadlo.

Anonymous said...

velmi zajimave, diky