Tuesday, September 04, 2007

RADARY V PRDECH?

Vubec mi nedochazi ty diskuze o radarech, protoze to asi nejlip vysvetlila moje sestra v Plzni, kdyz rekla, za na nestesti to nebylo lidem poradne vysvetleno. A tak jsou sheeple podeziravi~stara ceska “dobra” vlastnost.
(Never druhemu, jako sobe samemu! I think….nebo je to jinak?)

Ja si jen vzpominam na neco, co mozna Pepa muze podvrdit,
nebo o tom vi vic.

Mluvi se tady, kdo to bude platit. Pokud to chapu, tak Amici to nabizi gratis. A ze to sere Rasputina, to by byl podle mne dostacujici duvod. Ruska hydra uz zacina svoji rozpinavost
a nekdo ty kurvy musi zastavit!

NEZ BUDE POZDE!

Pepo, nepamatujes si na to, ze po valce nam USA nabidly
postaveni moderni dalnice pres cele CSSSSSSR, za to,
ze je nechame kopat uran v Jachymove?
LEASE! AND VERY GOOD DEAL!
Cesi to ale odmitli a nakonec to darovali Sojuzu za to,
ze nam zkurvili zivoty. Ja si teda nestezuji, ale
znicilo mi to rodinu. Jinak se mi splnily vsecky moje
sny a vic. Sobec? Well….lepe nez v lochu.

Neni to s temi radary podobne? Ze tam jsou najmuti fizlove,
kteri stvou proti a chudaci sheeple, kteri maji rozhled delky jejich pera (prumer 8 cm) a jasne se boji otevrit huby,
JSOU PROTI POMOCI?

“Patriot Missiles” od byvaleho Saddama (at se skvari!),
zachranily v prvni golfove valce TEL AVIV.
A taky to byl jenom kousek. Z ceho ma ta KAAGEEBAACKA
SVINE OBAVY? Vzdyt prece ma hluboke oci a chce byt
kamos, zijici v miru! Dubya byl jasne v Lublani po opici
nebo ma zrakovy problem. Mysli to asi dobre, ale moc dobre
mu to nemysli, coz uz dokazal davno.

Ja jen ocekavam reakci Cizku, az se nekdo rozhodne zavrit
hranice a to neprehanim.

Pamatuji si veceri s Karlem Vlachem v New Yorku
v breznu 1968, kdy jsem s nim a druhym Milanem
(bubenikem s FISYO) meli s nim mensi hadku, protoze
on nam rikal, ze bychom se meli vratit,
ze to “JARO” je naprosta senzace atd. A na mne se
rozlobil, kdyz jsem rekl:” Pane Vlach, nebojte se,
Rusaci se o to postaraji!” Pan Vlach rekl:
”Milane, copak to rikas? Vzdyt se pise 1968!
Svet by to nedovolil a uz to je moc daleko rozjete!”
Well.....

SVET SE NA NAS VYBODNUL! (mozna Rumunsko?)

Dodnes mne mrzi moje PROROCTVI, protoze jsem tomu
sam v srpnu nemohl verit, kdyz jsem se v Bostonu dival
na TV (Praha v plamenech atd.)
Ruska hydra ma dlouhodoby plan na rozsireni komunismu
“s lidskou tvari” po celem svete a ted maji i na pomoc
ty islamsky svine, ktere podporuji pres a skrz
AHMANIDEJADa, ktereho doufam brzy nekdo zastreli,
NEZ BUDE POZDE (jako vzdycky). Historie jasne nikdy
nikoho NIC nenaucila a ja jsem rad, ze tam nebudu az
se to posere.
A jelikoz ziji ve meste sazeni, sazim se s kymkoliv,
ze se to podela behem 10ti let! Driv?

Dcera mi poslala z Brna hezky link, ale musim jit na druhy pocitac, tak to poslu zvlast.

Cheers Frank! et al,

Milan++++Happy to be AMERICAN!

No comments: