Friday, June 27, 2008

POSLEDNI NOVINKY Z NEVADY

Jelikoz zjistuji, ze mam nekolik dobrych kamaradu, kteri maji o mne starost a
dokonce si i mysli (doufam ve srande) ze jsem na ne zanevrel - posledni novinky:

Infekce je doufam pryc, ale BACTRIM DS (google) - nuklearni antibiotikum mi
zkurvilo system natolik, ze mam v kolene stale valku. Spatne bakterie znicene,
ale i dobre dostaly hit a tak mam posranej zaludek, nemuzu spat, zhubnul jsem
a vubec to stoji za prd. Koleno je ale senzace! a doufam, ze se to tem vsem
felcarum podari dat brzy do poradku. Taky holt to stari! Vse trva dyl, i hojeni.

Pristi tyden delam "SCAN BILYCH KRVINEK A KOSTI CELEHO TELA", aby
zjistili, odkud ta cisla jdou. Mam to totiz vse rozhazene a vezme to chvilku, nez to
daji do poradku. Budu Vas prubezne informovat, drzte palce a pomodlete se.
To vzdy pomuze! Mam ale dobry doktory (z Indie) a tak mne ujistuji, ze budu ok.

Vsecky zdravi,

Milan

1 comment:

mM said...

Však já osobně Ti držím palce pořád.