Wednesday, March 12, 2008

ZEDNARI

Stale se tady pise o nejakych zednarich, ale mohl by mi nekdo vysvetlit, co to je
za lidi? Je to neco jako MASONS tady v USA? Neskodna banda starych dedecku, kteri nemaji
co delat, potrebujou pryc od manzelky a tak se obcas sejdou? Konspirace tam asi nejedou,
jsou na to moc stari, ale mohu to zjistit. Ja mam osobne trochu problem s tim, ze by
delali nejake konspirace.
Amici jsou velmi LONELY people a stale se musi o vsem a i sami o sobe presvedcovat.
Na pr. SUPPORT GROUPS!
Maji tu support groups na vsecko.
Pro manzelky s manzely vojaky v Iraku (to chapu), pro alkoholiky, drogisty,
kuraky (jakakoliv SUBSTANCE ABUSE), how to mug during the day, home invasions, shoplifting, theft
a mohl bych jit dal a dal.
Musi se proste navzajem podporovat a individualita je zde vic a vic potlacovana. Mohu to rici po
Pravde a zkusenosti, protoze jsem tady "on & off" skoro 42 let a byt individualni zacina byt pruser.
Ze zvedavosti jsem navstivil nekolik ruznych "strtkov", to say "boring" is too nice - more like Mormon
church service. Krystlik by se sem hodil (no pun intended), protoze on rad pomaha lidem, hodne toho
vi a zna, je vic!!! nez inteligentni (coz je ode mne nejvyssi poklona, kterou kdy Tomasi dostanes)
a hlavne Amerika uz delsi dobu postrada "LEADERSHIP". Sheeple ziji v anarchii. Fakt!
Cili potreba lidi s kvalitou nazoru (i kdyz nekdy nesouhlasim), s bezednou studnou vedomosti
(jakpa si starej?); potreba lidi Tveho druhu je tu astronomicky vysoka.
Ale nazpet k me puvodni otazce: co jsou zednari? Da se to srovnat with "Skuls&Bones" nebo Elks?
Ja jsem bohuzel v tomto smeru (a v jinych dezi taky!) totalne neinformovan, ctu hlavne NOTY a
momentalne jsem si zamiloval Roberta Frosta - znam ho jiz dlouho, ale zrejme musi clovek vyzrat na
urcite druhy poesie. (Jako na pr. Haiku atd.) Na Haiku musis byt opravdu vyzraly a mit velkou a
Neomezenou predstavivost (coz je prednost nas, muzikantu!)
Anybody interested to start a "HUMINTEL SUPPORT GROUP", pro lidi jako jsem na pr.byl ja. Stale
nasranej, precitlivelej atd. Ale da s z toho vyjit. Ja na tom stale pracuji a rikat, ze "zvyk je
zelezna kosiel", je bullshit. Spis jako KEVLAR. (Pro ty, co to neznaji, KEVLAR je neprustrelna
Vesta (material), kterou uz ted delaji tak tenkou, ze se da nosit pod kosili a i v lete.
Zastavi skoro vsecko, akore ne FN57 with steel jacket. (Illegalni!)

Milan++++

1 comment:

Tina Petersen said...

Ahoj, jmenuji se "Tina Petersen" Jsem z Odense v Dánsku. Byl jsem ženatý 9 let s Oliverem a oba jsme měli spolu dva (2) syny. Oliver byl můj milovník střední školy, můj vysněný muž a já jsme ho milovali víc, než dokážou vyjádřit slova. Najednou můj manžel začal spát a dávat různé omluvy, proč se nemůže vrátit domů. Děti, které byly zvyklé být vždycky kolem svého otce, ho teď vidí ječmen. Začal mít vnější vztahy s jinými ženami a neuvažoval, jak se budou děti nebo já cítit.

Celý můj svět byl otřesen a zdá se mi, že jsem ztratil jediného člověka, kterého jsem kdy opravdu miloval. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou a dětmi, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto nádhernému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi Oliver zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme jako jedna velká rodina. co úžasný zázrak doktor Zuzu udělal pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám celá léta

Představil jsem mu spoustu párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte doktora Zuzu nyní prostřednictvím jeho e-mailu: doctorzuzutemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818 a také kontaktujte doktora Zuzu na Viber prostřednictvím +2347013499818